Inschrijving voor de tennistraining najaar/winter 2026/2027 geopend

Vandaag - 17:20


Beste leden,

Vanaf nu is het weer mogelijk om in te schrijven voor de najaar/winter (tennis)training 2026-2027.

Het is inmiddels wel bekend dat de trainingen populair zijn, dus als je in het najaar/winter wil trainen zorg dan dat je op tijd inschrijft.

Doordat er zoveel mensen willen trainen blijft de planning altijd een uitdaging. Niet in de laatste plaats omdat we altijd rekening willen houden met ieders wensen.

Je zult begrijpen dat dit op een gegeven moment niet (meer) mogelijk is. De trainingen moeten wel planbaar zijn. De mogelijkheid bestaat dan ook dat een groep niet automatisch op dezelfde dag en/of tijd kan trainen dan ze eerder (altijd) deden. 

Mensen met téveel verhinderingen in dagen en tijden hebben minder kans op een trainingsplek. Wij vragen jullie begrip hiervoor.

De inschrijfformulieren zijn HIER te vinden.

Nieuwscategorieën